Čistíme nylonové pásky pro Apple Watch

Normální

Pokud máte jako já rádi nylonové provlékací pásky pro Apple Watch (alias „Sport Loop“), jistě jste došli do bodu, že je potřebujete vyčistit. Jak ale úspěšně na to? Dlouho jsem se jejich čištění obával, protože z oficiálních informací od Apple máte skoro pocit, že když se jich dotkne kapka saponátu, shoří nebo se minimálně rozpadnou. Jak to je?

Pokračovat ve čtení

AirPods Pro: malá recenze (aktualizováno)

Normální

Po zkušenostech s AirPods 2 a nalezení všech jejich kompromisů a možných problémů s nimi jsem přesedlal na nové AirPods Pro (když je konečně znovu naskladnili). Jaká jsou „Pro“ sluchátka od Applu? Mají opravdu lepší zvuk? Drží lépe v uších? Funguje vůbec u tak malých sluchátek aktivní potlačení okolního ruchu (ANC)? Jak se s nimi telefonuje a jak se s nimi cvičí? Pojďme se podívat na první zkušenosti a mou minirecenzi…

Pokračovat ve čtení

Aktualizace iOS 13.1 zpomaluje bezdrátové nabíjení iPhonů

Normální

S poměrně nepříjemným zjištěním přišli majitelé iPhonů kompatibilních s bezdrátovým nabíjením standardu Qi (tedy iPhone 8 a novější) po aktualizaci na iOS 13.1 – mnohým se nabíjení výrazně zpomalilo. Ostatně stalo se to i mně. Co za tím je? Proč to Apple dělá? Kterých nabíječek se to týká?

Pokračovat ve čtení

Výdrž baterie Apple Watch Series 5 a iPhone 11 Pro

Normální

Poté, co se především hodinky stabilizovaly, mám na základě zkušeností konečně docela jasnou představu o tom, kolik vydrží Apple Watch Series 5 (ve 40mm verzi) a iPhone 11 Pro na baterii. Je always-on displej na Series 5 skutečně takový žrout? A co ona vychvalovaná dlouhá výdrž iPhonu 11 Pro – není to jen mnoho povyku pro nic?

Pokračovat ve čtení

První dojmy z iPhone 11 Pro a Apple Watch Series 5 (aktualizováno)

Normální

Strávil jsem už víc než jeden celý den s iPhone 11 Pro (půlnoční zelená) a Apple Watch Series 5 (předtím iPhone XS a Series 4 Nike+), a tak mě napadlo, když už je všude kolem to šílenství, napsat své první dojmy. Možná pak později ještě na blog napíšu, ale pochybuju, na to jsou tu větší odborníci.

Pokračovat ve čtení

Xiaomi Mi Band 4: Levný fitness náramek, který dospěl (minirecenze)

Normální

Jak jsem psal v jednom ze svých starších příspěvků, víc než dva roky zpátky byl Xiaomi Mi Band 2 můj první fitness náramek, takříkajíc jsem na něm začínal a v té době to bylo hlavně o počítání kroků (ostatně to bylo také hlavní určení a funkcionalita toho náramku). Pak jsem ale přešel na Fitbit a dnes na Apple Watch a s Mi Bandy jsem příliš nepřicházel do styku (ačkoliv jsem je kolem sebe denně vídal, samozřejmě). Ale maminka „jela“ na Mi Bandech celou dobu, každý rok dostala nový aktuální model a teď přišla řada na Mi Band 4. Ten mě ale tak zaujal, že jsem si jeden pořídil i já. Jaký je?

Pokračovat ve čtení

Nabíjíme bezdrátově iPhone, AirPods a Apple Watch

Normální

V minulém článku o AirPods 2 jsem psal o problémech s jejich bezdrátovým nabíjením (v kombinaci s originálním pouzdrem od Apple), kdy se spousta i značkových nabíječek prostě nechytá (namátkou Zens, Ikea, Nomad, Mophie, Nokia). No a dřív jsem psal o bojích s nabíjením Apple Watch 4 pomocí neoriginálních nabíječek. No a jelikož jsem nabral nějaké další zkušenosti, rozhodl jsem se o tom zase sepsat článek – dnes kromě informací taky představím dvě řešení, která podporují nabíjení všech tří zařízení – iPhone (konkrétně XS), AirPods 2, Apple Watch 4 – najednou v kompaktním provedení.

Pokračovat ve čtení

AirPods 2: běhání a problémy s bezdrátovým nabíjením (aktualizováno)

Normální

Docela dlouho jsem si chtěl pořídit opravdu bezdrátová sluchátka. Protože jsem nechtěl velká sluchátka s hlavovým mostem, tak mě v podstatě mě zajímaly jen dvě kategorie – špunty spojené „obloukem“ za krk a potom „true wireless“ (čili dvě samostatné pecky). A použití? Především poslech hudby z telefonu (iPhone), na sport (posilka) a běh. Stále mě to táhlo k AirPods, nakonec taky vyhrály, ale bez problémů to nebylo – řešil jsem, aby držely v uších při běhu (z mého pravého ucha vypadávají i in-ear sluchátka), no a docela zajímavé zkušenosti mám s jejich bezdrátovým nabíjením.

Pokračovat ve čtení

Jak aktivovat EKG na českých Apple Watch?

Normální

Jak víte, jednou z důležitých novinek, kterou Apple Watch Series 4 přinesly, je podpora (ač zjednodušeného) EKG. Byla přidána až po vydání první aktualizace WatchOS pro hodinky z USA. Před pár týdny se s další aktualizací usmálo štěstí i na Evropu, ale jen na některé země. A mezi nimi – samozřejmě – ČR není. Jak tedy aktivovat EKG na českých Apple Watch?

Pokračovat ve čtení

Čínské pásky pro Apple Watch, čínské kryty pro iPhone (doplněno!)

Normální

Při pohledu na ceny originálního příslušenství pro produkty Apple spousta lidí zapláče – víc než tisíc korun za silikonový kryt?! Patnáct stovek za nylonový pásek k hodinkám?! A to ani nemluvě o „prémiovějších“ verzích, jako jsou kožené kryty nebo kovové pásky. Co zkusit čínské kopie za zlomek ceny? Na ty se dnes v porovnání s originály chci zaměřit…

Pokračovat ve čtení